Bu adam 27 ildir maşına, velosipedə, ata-eşşəyə minmir: Xəzəri üzərək keçib! - FOTO
Karl Buşbi 1998-ci ildə, 29 yaşında olarkən Çilinin ən cənub nöqtəsindən piyada yola çıxıb. Qarşısına qoyduğu məqsəd demək olar ki, mümkünsüz görünürdü: ayaqlarını yerdən kəsmədən, avtomobil, motosiklet, velosiped və ya hər hansı başqa nəqliyyat vasitəsi istifadə etmədən Yer kürəsini başdan-başa keçərək İngiltərənin Hall şəhərindəki evinə piyada qayıtmaq.
Bu yolçuluğun qaydaları ilk gündən sərt və dəyişməz olub. Motorlu nəqliyyat vasitələri qadağandır. Velosiped istifadəsinə icazə yoxdur. Heyvanla hərəkət qadağandır. Heç bir mərhələdə “daşınmaq”, yəni nəqliyyatla ötürülmək mümkün deyil. Yeganə yol yeriməkdir. Dənizlərdə və boğazlarda üzmək, buzla örtülü ərazilərdə isə piyada hərəkət etmək bu layihənin ayrılmaz hissəsidir.
27 il davam edən bu yürüşdə Karl Buşbinin səhhəti, xüsusilə dizləri ilə bağlı suallar zaman-zaman gündəmə gəlib. Lakin onun dizləri ilə bağlı ictimaiyyətə açıqlanmış hər hansı rəsmi tibbi əlillik və ya ciddi diaqnoz mövcud deyil. Mütəxəssislər bildirirlər ki, bu qədər uzunmüddətli və ağır fiziki yüklənmə diz, bağ və qığırdaq strukturlarında aşınma və xroniki ağrılar yarada bilər. Məlumdur ki, Buşbi bəzi mərhələlərdə istirahət fasilələri verib və tempini aşağı salıb. Bununla belə, indiyədək əməliyyat, qalıcı əlillik və ya rəsmi şəkildə təsdiqlənmiş ağır travma barədə məlumat yayılmayıb.
Bu uzun yolçuluqda ən çətin mərhələnin nə olduğu soruşulduqda, Karl Buşbi çoxlarını təəccübləndirən cavab verir. Onun sözlərinə görə, ən ağır sınaq fiziki deyil, inzibati maneələr olub. Vizalar, sərhədlər, icazələr… Bəzən “sabah çıxarsan” deyilərək aylarla gözləmək məcburiyyətində qalıb. O, dəfələrlə vurğulayıb ki, bəzən 10 kilometr yol getmək bir ölkədən keçmək üçün rəsmi icazə almaqdan daha asan idi.
Səfərin ən təhlükəli mərhələlərindən biri 2006-cı ildə baş verib. Karl Buşbi Alyaskadan Sibirə doğru donmuş Berinq boğazını piyada keçib. Buz çatlaqları, güclü axın riski və hipotermiya təhlükəsi bu mərhələni ölümcül həddə çatdırıb. Bu keçid onun layihəsinin ən riskli anlarından biri hesab olunur.
Xəzər dənizi də Buşbinin yolunda ciddi sınaqlardan biri olub. Bu mərhələdə o, üzmə əsaslı və məhdud dəstəkli keçidlərdən istifadə edib. Lakin əsas prinsip dəyişməyib: daşınma olmayıb, motorlu vasitə işə salınmayıb və layihənin fundamental qaydaları pozulmayıb.
Karl Buşbi Türkiyədən də keçib. Anadolu üzərindən Avropaya doğru irəliləyən səyyah 2025-ci ilin may ayında xüsusi icazə və təhlükəsizlik tədbirləri ilə 15 İyul Şəhidlər Körpüsü vasitəsilə piyada Asiyadan Avropaya keçib. Bu mərhələ səssiz olub, nümayiş və şou xarakteri daşımayıb. Onun sözlərinə görə, bu yolçuluqda ən görünməz mərhələlər çox vaxt ən çətin olanlardır.
Hazırda 56 yaşında olan Karl Buşbi Mərkəzi və Şərqi Avropa xətti ilə Qərbə, İngiltərəyə doğru son mərhələlərdə irəliləyir. Onun yol xəritəsini sosial şəbəkələr yox, hava şəraiti, rəsmi icazələr və fiziki durumu müəyyənləşdirir. 2026-cı il mümkün bir hədəf kimi göstərilsə də, bu tarix qəti hesab edilmir.
Bu 27 il ərzində Karl Buşbinin həyatı sabit olmayıb. Böyük sponsorlar əldə etməyib. Davamlı sığorta sistemi qurulmayıb. Kiçik avadanlıq dəstəkləri, konfranslar, çıxışlar, sənədli filmlər və müsahibələrdən əldə olunan qeyri-müntəzəm gəlirlərlə yoluna davam edib. Zəngin olmayıb. Rahat həyat qurmayıb. Bu layihə ona maddi rifah qazandırmayıb. Amma o, heç vaxt vaz keçməyib.
Bu, rekord dalınca qaçan bir insanın hekayəsi deyil. Bu, yarımçıq qoymamaq üzərinə qurulmuş bir ömür yoludur.
Karl Buşbi artıq 27 ildir yeriyir.
Nə avtomobil var. Nə də bəhanəsi.
1 dəfə oxundu












